Pagina's

dinsdag 11 oktober 2016

Mijn das is af!!

Mijn das is klaar!

Het was veel werk, maar wat ben ik er blij mee. De dasspeld had ik nog liggen en komt nu goed van pas.




Mijn dochter vind hem zo mooi dat ik er nu eentje voor haar aan het maken ben.

 Ik heb nooit geen koffie gedronken, maar laatst kreeg ik van iemand een melkopschuimer  en dat is me toch een fijn ding! Nu geniet ik elke avond van een latte macchiato.

 Na de kruimeltaart van afgelopen vrijdag hebben de kinderen aan iedereen verteld dat hij zo lekker was. Dus heb ik er nog een gemaakt. Deze had een andere bodem, omdat ik nog een pakje had staan. De kruimels waren groter, wat mijn zoontje een pluspunt vind. En hij was zeker zo lekker.

 Afgelopen zaterdag ging mijn dochter lekker zelf soep maken. In een slowcooker kan er weinig fout gaan. En de soep was dan ook erg lekker. Ook hadden we er broodjes bij gebakken. Alleen op de vraag of vriendlief even wilde googlen hoelang ze in de oven moesten kreeg ik een verkeerd antwoord en zagen de broodjes er wat licht en niet doorgebakken uit. We hebben ze maar weer even terug in de oven gedaan.


Zondagnacht is mijn zoontje ziek geworden en ligt nu lekker op de bank uit te zieken. Nu hopen dat hij snel opknapt. Ondertussen haak ik mijn das verder en maak wat shirtjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten