Pagina's

zaterdag 17 september 2016

Nieuwe uitdaging

Het was voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik heb 22 jaar vrijwilligerswerk gedaan voor een carnavalsstichting. Hier ben ik mee gestopt en zet me nu in voor een wijkcommissie. Ben nu bezig met het maken van een PowerPoint presentatie. En dat is voor mij alweer een tijdje geleden, dus ik moet veel dingen zoeken. Ook moet ik er dan een tekst bij maken, hiermee kan ik me ook wel vermaken de komende tijd.











Van de week heb ik een keer nasi gemaakt, dat was alweer een tijdje geleden. Het eerste zakje kruiden had de ene hond van tafel gehaald en de andere was het aan het opeten. En ik maar denken dat ik gek aan het worden was. Gelukkig had ik nog meer kruiden in huis en kon ik een volle pan maken in de slowcooker. Zelfs de kinderen vonden het erg lekker, dus we hebben het vandaag nog maar een keer gegeten.




Morgen hebben we een rommelmarkt georganiseerd in het wijkgebouw. We hebben onze spullen vast klaar gezet.  Mijn zus heeft thuis goed opgeruimd, en ik ga het proberen te verkopen voor haar. Dus nu maar hopen dat er veel mensen komen met een meisje.

 Ook mijn kinderen hebben hun speelgoed wat uitgezocht. Dus ik ben benieuwd.

Ik ben lid van de Facebook pagina opgeruimd naar meerdere keren per jaar is het de bedoeling dat je elke dag iets weg doet. Ik plaats er niet elke dag een foto van maar ben thuis wel goed aan het opruimen. Het minimaliseren zie ik wel zitten, al heb ik nog een lange weg te gaan.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten