Pagina's

donderdag 22 september 2016

heel wat gedaan deze week

Ik heb deze week een ander tv kastje opgehaald via FB. Het was een paar weken eerder als gepland, dus moest mijn oude kastje in een keer leeg gemaakt worden. En natuurlijk kan ik dan ook veel weggooien of apart leggen voor de volgende rommelmarkt. Omdat ik zo lekker bezig was heb ik ook maar meteen mijn berging aangepakt. Dus het gaat wel goed komen hier ;-)

Ik kwam op fb Bij Tante Roos tegen, wat een leuke pagina! Ik kwam de volgende omslagdoek tegen http://www.bijtanteroos.nl/winkel/haakpakket-cosy-roma-rose/



Ik vind hem super leuk, alleen de olijf groene kleur gaat paars worden. dat past beter bij me. Wat het haken betreft heb ik ook een leuke uitdaging, ik hoop dat ik hem af heb voordat het echt koud wordt.

Ik heb vandaag op de markt aardbeien gekocht die we vandaag moesten opeten. De marktkoopman bedoelde eigenlijk voor gister, zo slecht waren ze. Op aanraden van mijn moeder heb ik er maar jam van gemaakt. Morgenvroeg gaan we hem proeven, ik ben benieuwd.

Ook kreeg ik al van de eerste de vraag wat de kinderen voor sinterklaas willen. Ik vind het nog zo ver weg, maar ga me er nu toch maar eens in verdiepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten