Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Ik ben er weer!

Ik ben niet zo druk geweest in Blogland, des te meer in het 'echte' leven.

Ik moet worden geopereerd aan carpaaltunnelsyndroom aan mijn rechterhand, daarna moet links nog... De eerste operatie heb ik uitgesteld tot na de zomervakantie. Alleen met 2 kinderen en niet kunnen fietsen is niet erg handig. Ik kan nog wel veel doen maar allemaal niet zolang.

Ik ben druk met vanalles en nog wat, hier volgt een opsomming:
Lezen: Heb alweer een boek uit, al staat dit op een lager pitje.
Haken: Beetje bij beetje komt mijn CAL vast wel eens klaar.
Moestuin: Het gaat de goede kant op. Heb al redelijk wat peultjes geoogst en gister ook de aardappels.
Naaien: Ben de laatste dagen op zoek naar leuke naaipatronen. Ik heb jaren geleden met behulp van mijn tante een winterjas gemaakt. En nu wil ik het weer op gaan pakken.

En natuurlijk hoop ik weer wat meer te gaan bloggen!!

1 opmerking:

  1. goed bezig! zorg maar dat je heel goed wordt want ik heb hier nog een wishlist liggen hahahhaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen