Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

Zelf stempels maken en goed nieuws



Eindelijk heb ik de beloofde stempels voor tutti gemaakt.
Het logo heb ik zelf ontworpen, de foto krijg ik niet gedraaid...



Hier is een foto van halverwege het werk.

De bovenste is de tekening en de onderste de stempel. Ik had alleen geen inkt in huis, dus dit is met stifteninkt gestempeld daarom is hij wat vlekkerig.

De heb ik ook gemaakt. Een stempel uit twee aparte stempels,het bolletje voor de achteronder en de tekst apart.
Ik vind het wel erg leuk geworden!!

En ik heb ook goed nieuws gekregen vandaag, ons huis is verkocht!!!! Mijn dag kan niet meer kapot.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden! Dankjewel!!
    En dat voor je eerste stempel wowie! En van je huis is helemaal top. Weer een stapje in de goede richting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel, daar zal tutti blij mee zijn! Leuk dat je op mijn blog was, ik ga ook eens even hier rondkijken, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen