Pagina's

zaterdag 10 augustus 2013

To do list


Aan het begin van de zomervakantie had mijn dochter kenbaar gemaakt dat ze wou kamperen in de vakantie. Door de verbouwing en verhuizing was dat er nog niet van gekomen. Dus zijn we vrijdag aangefietst voor een tocht van 23 km.
Mijn zoontje heeft bijna de hele weg geslapen.

Eenmaal aangekomen hebben we de tent opgezet op de privé camping. 
De kinderen hebben gelukkig redelijk goed geslapen.

'S avonds heb ik met mijn zusje leuke dingen voor een snailmail gemaakt kan niet wachten tot tante Jannie terug is van de vakantie. Of weten jullie iemand die mijn eerste snailmail willen ontvangen 


Vandaag zijn we lekker teruggefietst. Helaas kende de app alleen auto of voetgangers. Met als resultaat dat ik vast heb gezeten in de modder.


5 opmerkingen:

  1. Oh en het was gezellig! Dat mogen jullie vaker komen doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van Ziva begrepen dat we de volgende zomervakantie 3 weken komen 😜

      Verwijderen
  2. Wat gezellig ! Zo leuk om te kamperen bij je zus in de tuin . Leuk dat je ook gaat snailmailen , pas op , het is verslavend ;)
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ook even gespiekt bij je, leuk zo'n mini camping ik weet wel vast een adres voor je snailmail.
    mijn mail adres staat op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat leuk! Super gezellig zo en best spannend voor de kids (maar wel met een veilig gevoel)

    BeantwoordenVerwijderen