Pagina's

zondag 11 augustus 2013

De laatste vakantiedag...

We hebben lekker uitgebreid ontbeten. De een wou pannenkoeken de ander afgebakken broodjes met een gekookt ei..
Toen hebben we de woonkamer omgetoverd tot bioscoop. Heel de grond lag vol kussens om op te liggen. Ze werden het eindelijk eens en gingen K3 kijken.
'S middags gingen we naar een optreden luisteren. Met de term 'boerenlucht' hebben de kinderen deze zomer veel kennis gemaakt.

Op de terugweg begon het te regenen. Ik had helaas geen jas bij en was bij thuiskomst helemaal doorweekt.

De kinderen had ik toegedekt
Toen ging het harder regenen en hadden ze bedacht dat ze konden bukken 
Slim want zo zaten ze in ieder geval droog.

Fietsers die stonden te schuilen kelen raar op als er eentje uitkwam

Ik heb 's avonds nog het rommelkamertje wat opgeruimd, wat tv gekeken en nog wat papierwerk gedaan.

Ook heb ik nu een adres om een snailmail naar toe te sturen. Wel spannend hoor zo'n eerste, maar mijn zusje heeft me goed op weg geholpen. Morgen ga ik hem in elkaar zetten en versturen.

Ook ben ik er vandaag achtergekomen dat in de mailtjes die ik van bloglovin krijg maar een paar berichten komen te staan.... En ik maar denken dat niemand iets post.. Wat dat betreft kan Ik er nog veel van leren.

Al met al hebben een zeer geslaagde laatste vakantiedag gehad. De kinderen kunnen er weer even tegenaan.

3 opmerkingen:

  1. Wat een snotneuzen ;-)
    Hebben ze een fijne vakantie gehad?
    Morgen mogen ze weer. Wat een rust heb je dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds zijn het toch ♥
    Heerlijk zo'n bakfiets, kan je fijn mee toeren.
    De gezelligheid straalt ervan af op je foto's; eerst een lekker ontbijt en daarna de bioscoop. Gezellig !
    Leuk, je eerste verstuurde snailmail, altijd spannend he?
    Fijne dag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tutti, stond net een meisje langs mijn bed "IK BEN GROEP 2!!!!!!

    Dank je haakjuffie het was idd erg gezellig

    BeantwoordenVerwijderen