Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Het was weer een drukke dag

Vandaag is eindelijk de aardlek gemaakt. En ik ben gebeld dat er volgende week contact wordt opgenomen om een afspraak te maken voor de nieuwe ramen en spouwmuurisolatie.

Ik heb voor de eerste keer boodschappen gehaald. In mijn bakfiets zat mijn zoontje en de rest lag vol met boodschappen. Mijn dochter vond dat ik weer lekker had gekookt. Van de appels die ik gister heb gekregen heb ik lekkere appelmoes gemaakt. 

Vanavond hebben we heel het speelgoed opgeruimd en een hoop op marktplaats te koop gezet.
Je kunt nu dansen in de woonkamer. Ziva zal wel superblij zijn morgen.

Ik ga nu lekker slapen, want merk dat ik wat slaap te kort kom


2 opmerkingen:

  1. Goed bezig geweest!
    Hopelijk leveren de advertenties wat op.
    Ik kom binnenkort ook wel dansen hoor, oké en je appelmoes proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn berichtje weer zeg.
    MP is een goede manier om van je overtollige spullen af te geraken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen